Situaţii lunare cu autorizaţiile de construire/desfiinţare şi certificatele de urbanism emise de Primăria comunei General Berthelot, judeţul Hunedoara
 
Autorizaţii de construire/desfiinţare Certificate de urbanism
 
 
Formulare pentru activitatea de urbanism
 

Certificat de Urbanism

 

  Avizul structurii de specialitate din cadrul consiliului local pentru eliberarea certificatului de urbanism

  Avizul Primarului pentru eliberarea certificatului de urbanism şi pentru emiterea autorizaţiei de construire/desfiinţare

  Cerere pentru emiterea certificatului de urbanism

  Cerere pentru emiterea avizului structurii de specialitate a consiliului local pentru emiterea „Certificatului de urbanism”

  Cerere pentru prelungirea valabilităţii certificatului de urbanism

  Formular model pentru „Certificat de urbanism”


Autorizație de Construire/Desființare

 

  Avizul structurii de specialitate din cadrul consiliului local pentru autorizaţia de construire/desfiinţare

  Avizul Primarului pentru eliberarea certificatului de urbanism şi pentru emiterea autorizaţiei de construire/desfiinţare

  Cerere pentru emiterea avizului structurii de specialitate din cadrul consiliului local pentru autorizaţia de construire/desfiinţare

  Cerere către Primar în vederea obţinerii avizului privind autorizarea lucrărilor de construcţii

  Cerere pentru emiterea autorizaţiei de construire/desfiinţare

  Cerere pentru prelungirea valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiinţare

  Formular model pentru „Autorizaţia de construire/desfiinţare”


Comunicări privind începerea execuției

 

  Comunicare privind începerea execuţiei lucrărilor către consiliul local

  Comunicare privind începerea execuţiei lucrărilor către Inspectoratul Teritorial în Construcţii

  Comunicare privind încheierea execuţiei lucrărilor către consiliul local

  Comunicare privind încheierea execuţiei lucrărilor către Inspectoratul Teritorial în Construcţii


  Cartuş – model conform anexei nr.1 la Lege

  Ştampila model – „ANEXĂ LA CERTIFICATUL DE URBANISM”

  Ştampila model – „VIZAT SPRE NESCHIMBARE”

  Proces-Verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei în competenţa consiliului local şi a primarului

  Proces-Verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei în competenţa Inspectoratului de Stat în Construcţii

  Model pentru Panou de identificare a investiţiei

 
Formulare registru agricol
 
Solicitare eliberare atestat de producator şi carnet de comercializare (documente necesare).pdf

Cerere eliberare carnet de comercializare a produselor din sectorul agricol.doc

Cerere atestat producator.doc

Declaraţie pentru completarea registrului agricol.doc

PROCES verbal atestat de producator.doc
 
_________________________________
Ajutor de minimis pentru aplicarea programului de susţinere produsului tomate în spaţii protejate - 2023
Monitorul Oficial Partea I nr 1273_230104_091604.pdf
Sprijin pentru legumicultori în anul 2023- în spaţiu protejat (cultura de tomate)
 
_________________________________

Conform Ordonanței 25/2008 privind registrul agricol
    Art. 11. - (1) Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în registrul agricol sunt următoarele:
a) între 5 ianuarie şi ultima zi lucrătoare a lunii februarie, pentru datele anuale privind membrii gospodăriei, terenul aflat în proprietate/folosinţă, clădirile şi mijloacele de transport cu tracţiune animală şi mecanică, maşinile, utilajele şi instalaţiile pentru agricultură şi silvicultură, efectivele de animale existente în gospodărie/unitatea cu personalitate juridică la începutul fiecărui an, precum şi modificările intervenite în cursul anului precedent în efectivele de animale pe care le deţin, ca urmare a vânzării - cumpărării, a produşilor obţinuţi, a morţii sau a sacrificării animalelor ori a altor intrări - ieşiri;
b) între 1 şi ultima zi lucrătoare a lunii mai, pentru datele privind categoria de folosinţă a terenului, suprafeţele cultivate, numărul pomilor în anul agricol respectiv;
c) persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare date, pentru a fi înscrise în registrul agricol, şi în afara termenelor prevăzute la lit. a) şi b), în termen de 30 de zile de la apariţia oricărei modificări.
(2) În cazul în care persoanele fizice sau cele juridice nu fac declaraţiile la termenele prevăzute la alin. (1), se consideră că nu au intervenit niciun fel de modificări, fapt pentru care în registrul agricol se reportează din oficiu datele din anul precedent, cu menţiunea «report din oficiu» la rubrica «semnătura declarantului».
(3) Modelele declaraţiilor privind înregistrarea/modificarea datelor în registrul agricol, precum şi a notelor de constatare întocmite de persoanele prevăzute la art. 9 alin. (1), cu prilejul verificărilor privind situaţia reală, se stabilesc prin normele tehnice privind modul de completare a registrului agricol.
(4) Atât în cazul clădirilor, cât şi al terenurilor, dacă se constată diferenţe între suprafeţele înscrise în actele de proprietate şi situaţia reală rezultată din măsurătorile executate în condiţiile Legii nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în registrele agricole se înscriu suprafeţele care corespund realităţii, dovedite prin lucrări tehnice de cadastru.
(5) În cazul în care, într-un act de proprietate, un teren are consemnată o altă categorie de folosinţă decât situaţia reală, în registrul agricol se înscrie categoria de folosinţă care corespunde realităţii, pe baza declaraţiei depuse de persoana care are această obligaţie, potrivit prezentei ordonanţe. În mod similar se procedează şi în cazul în care, într-un act de proprietate, un teren este consemnat că figurează în intravilan/extravilan, iar acesta, potrivit planurilor urbanistice generale ori planurilor urbanistice zonale, este situat în extravilan/intravilan.
(6) În cazul în care o clădire este în stare avansată de degradare ca urmare a unui dezastru natural, radierea din registrul agricol se face pe baza autorizaţiei de desfiinţare, emisă potrivit legii.