Anunţuri vânzări terenuri extravilane persoane fizice/juridice:   Legislaţie - Formulare - Oferte 
 
Anunţurile expirate se regăsesc la: Arhiva anunţuri/comunicate
ANUNȚ de promovare în treapta profesionala imediat superioara celei detinute
În conformitate cu prevederile art. 554 alin.(1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare și ale Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, PRIMĂRIA COMUNEI GENERAL BERTHELOT, județul HUNEDOARA, organizează examen de promovare în treapta profesională imediat superioara, pentru următoarea funcție contractuală de execuție:
 
 
 | Nr.crt. | Funcția contractuală | Treapta profesională deținută | Denumirea compartimentului | Treapta profesională după promovare
| 1 | Muncitor calificat | 3 | Compartimentul administrarea domeniului public și privat | 2
 
CONDIȚII DE PARTICIPARE LA CONCURS/EXAMEN:
     Pentru a participa la examenul de promovare în treapta imediat superioră celei deţinute, personalul contractual trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
  • să aibă o vechime de 3 ani în gradul profesional deţinut;
  • să fi obţinut calificativul „foarte bine” la evaluarea performanţelor profesionale individuale de cel puţin două ori în ultimii 3 ani în care acesta s-a aflat în activitate.
 
CONDIȚII DE DESFĂȘURARE A EXAMENULUI/CONCURSULUI:
     Examenul de promovare în treapta imediat superioară celei deţinute va consta în susținerea unei probe scrise și a unui interviu.
     Concursul/examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deţinut se organizează  în data de 09 decembrie 2024, ora 10:00  la sediul Primăriei comunei General Berthelot, loc. General Berthelot, nr. 30, jud. Hunedoara.
     Data şi ora susţinerii interviului se afişează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă.
     Înscrierea la examenul de promovare în treapta imediat superioră celei deţinute se va face în perioada  18 noiembrie 2024 – 03 decembrie 2024, la sediul Primăriei comunei General Berthelot.

     Selecția dosarelor de înscriere va avea loc în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor la sediul Primăriei comunei General Berthelot.
     Pentru înscrierea la examenul de promovare în treapta imediat superioră celei deţinute,  personalul contractual care îndeplinește condiţiile de participare la acest examen, vor depune la compartimentul financiar contabil și resurse umane dosarul de concurs care conține următoarele documente:
 
·         cererea de înscriere;
·         adeverinţe eliberate de angajator din care să reiasă vechimea în gradul sau treapta profesională din care promovează;
·         copii ale rapoartelor de evaluare a performanţelor profesionale din ultimii 3 ani în care s-a aflat în activitate.
 
 
Bibliografia și tematică
1.      Legea nr. 64/2008 privind funcţionarea în condiţii de siguranţă a instalaţiilor sub presiune, 
         instalaţiilor de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil, republicată, cu tematica             Cap. I,  Cap. III,  Cap. IV, Cap. V și Cap. VI;
2.      Ordinul nr. 1007/  2010 pentru aprobarea prescripţiilor tehnice PT A1 - 2010 "Aparate de                  încălzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale < 400 kW", PT             C2 - 2010 "Arzătoare cu combustibili gazoşi şi lichizi" şi PT C11 - 2010 "Sisteme de                         automatizare aferente centralelor termice şi instalaţii de ardere aferente cazanelor", cu                   tematică integrală;
3.      Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 195/ 2002 privind circulația pe drumurile publice, cu 
            modificările și completările ulterioare, cu tematică integrală;
4.      Hotărârea Guvernului nr. 1391/ 2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a
         Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice,     
         cu tematică integrală.
5.      Legea nr. 319/ 2006 privind securitatea și sănătatea în muncă, cu tematica Cap. II, CAP. IV,
         CAP. VI;


Primar,
Huzoni Marina

PV selectie dosare.pdf  (394,79 KB)  data: 04-12-2024   utilizator: 81  
Rezultat examen.pdf  (2,07 MB)  data: 09-12-2024   utilizator: 81  
Anunț vânzare prin licitatie publica cu strigare
Vânzarea prin licitaței publică deschisă cu strigare, a bunului mijloc fix – autoturism Volkswagen Bora, având nr. de înmatriculare HD-09-PGB, bun ce poate fi vazut la sediul Primăriei comunei General Berthelot.
            Vânzarea, prin licitație publică deschisă cu strigare, a bunului mijloc fix – autoturism Volkswagen Bora, va avea loc în data de 06.12.2024 ora 10:00 la sediul Primăriei Comunei General Berthelot, Nr. 30, jud. Hunedoara. În caz de readjudecare, anunțul privind licitația va fi publicat în cel mai scut timp posibil. 
Prețul  minim de pornire la licitația publică deschisă cu strigare, pentru bunul mijloc fix 

menționat mai sus, este de 2968 lei, TVA inclus.

            Cota de cheltuieli de participare la licitaţie este de 50 lei.

            Caietul de sarcini, privind condițiile de participare poate fi obtinut de la sediul Primăriei Comunei General Berthelot, sat .General Berthelot,  nr. 30, jud. Hunedoara.
Documentele solicitate conform caietului de sarcini vor fi depuse până în data de 04.12.2024, ora 12:00  la Primăria Comunei General Berthelot – registratură.
Informații suplimentare se pot obține de la sediul Primăriei Comunei General Berthelot,nr.30, jud. Hunedoara  – Compartimentul Achiziţii Publice și resurse umane, telefon 0254770531.
 
 
Primar,
Huzoni Marina

data: 14-11-2024   utilizator: 81
In conformitate cu prevederile OUG 57/2019 Vă aducem la cunostiinta Hot. de Validare/Invalidare a mandatelor consilierii locali ai comunei General Berthelot.
Hot- Instantă validări CL General Berthelot.pdfe  (469,07 KB)  data: 17-10-2024   utilizator: 81  
ANUNT privind OUG 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative a fost publicată în Monitorul
Cine beneficiază de facilitățile fiscale prevăzute în acest act normativ:

Prezentele măsuri se aplică pentru toate categoriile de debitori, cum ar fi persoane fizice sau juridice, de drept public sau privat, asocieri și alte entități fără personalitate juridică, persoane fizice care desfășoară activități economice în mod independent sau exercită profesii liberale, unități administrativ-teritoriale sau subdiviziuni administrativ-teritoriale ale municipiului București ori instituții publice.

Ce se înțelege prin „obligații restante la 31 august 2024”?

În sensul prezentelor măsuri, prin obligații bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv se înțelege:

1.    obligații bugetare pentru care s-a împlinit scadența sau termenul de plată până la data de 31 august 2024 inclusiv;

2.    diferențele de obligații bugetare principale stabilite prin decizii de impunere comunicate până la data de 31 august 2024 inclusiv, chiar dacă pentru acestea nu s-a împlinit termenul de plată prevăzut la art. 156 alin. (1) din Codul de procedură fiscală, precum și diferențele de obligații bugetare principale aferente perioadelor fiscale de până la data de 31 august 2024 inclusiv, stabilite de organul fiscal central prin decizie de impunere emisă și comunicată până la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență, ca urmare a unui control fiscal;

3.    obligațiile bugetare principale aferente perioadelor fiscale de până la data de 31 august 2024 inclusiv, stabilite prin decizie de impunere emisă din oficiu de organul fiscal sau prin declarație de impunere depusă cu întârziere de către contribuabil, în perioada cuprinsă între 1 septembrie 2024 și data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv;

4.    alte obligații de plată individualizate în titluri executorii emise potrivit legii și existente în evidența organului fiscal în vederea recuperării la data de 31 august 2024 inclusiv, precum și obligațiile bugetare principale stabilite de alte organe decât organele fiscale, aferente perioadelor fiscale de până la data de 31 august 2024, transmise spre recuperare organelor fiscale în perioada cuprinsă între 1 septembrie 2024 și data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv.
Nu sunt considerate obligații de plată restante la data de 31 august 2024, inclusiv:

1.    obligațiile bugetare pentru care s-au acordat și sunt în derulare înlesniri la plată, potrivit legii, la data de 31 august 2024 inclusiv;

2.    obligațiile de plată stabilite în acte administrative a căror executare este suspendată în condițiile legii la data de 31 august 2024 inclusiv.
Sunt considerate restante la data de 31 august 2024, inclusiv, și obligațiile de plată care, la această dată, se află în oricare dintre situațiile prevăzute la pct. a și b (înlesniri la plată și executare suspendată), iar ulterior acestei date, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024, inclusiv, înlesnirea la plată își pierde valabilitatea sau, după caz, încetează suspendarea executării actului administrativ fiscal.

I. Măsura de anulare a obligațiilor fiscale accesorii:

Dobânzile, penalitățile și toate accesoriile aferente obligațiilor bugetare principale, restante la data de 31 august 2024 inclusiv, se anulează dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:

1.    toate obligațiile bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv, administrate de organul fiscal central, se sting prin orice modalitate prevăzută in CPF, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024;

2.    sunt stinse prin orice modalitate, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, toate obligațiile bugetare principale și accesorii administrate de organul fiscal central cu termene de plată cuprinse între data de 1 septembrie 2024 și data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024;

3.    debitorul să aibă depuse toate declarațiile fiscale, potrivit vectorului fiscal, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv. Această condiție se consideră îndeplinită și în cazul în care, pentru perioadele în care nu s-au depus declarații fiscale, obligațiile fiscale au fost stabilite, prin decizie, de către organul fiscal central;

4.    debitorul depune cererea de anulare a accesoriilor după îndeplinirea în mod corespunzător a condițiilor prevăzute la lit. a)—c), până la data de 25 noiembrie 2024, inclusiv, sub sancțiunea decăderii.
Dobânzile, penalitățile și toate accesoriile aferente diferențelor de obligații bugetare principale declarate suplimentar de debitori prin declarație rectificativă prin care se corectează obligațiile bugetare principale cu scadențe anterioare datei de 31 august 2024, inclusiv, administrate de organul fiscal, se anulează dacă sunt îndeplinite anumite condiții.

Dobânzile, penalitățile și toate accesoriile aferente obligațiilor bugetare principale cu scadențe anterioare datei de 31 august 2024, inclusiv, și stinse până la această dată se anulează dacă sunt îndeplinite cumulativ și în mod corespunzător anumite condiții.

Dobânzile, penalitățile și toate accesoriile aferente obligațiilor bugetare principale administrate de organul fiscal central cu scadențe anterioare datei de 31 august 2024 inclusiv și individualizate în decizii de impunere emise ca urmare a unui control fiscal în derulare la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență se anulează dacă sunt îndeplinite cumulativ anumite condiții.

Cum se poate beneficia de anularea accesoriilor:

Debitorii care intenționează să beneficieze de anularea obligațiilor bugetare accesorii pot notifica organul fiscal cu privire la intenția lor, până cel mai târziu la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor și nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024 sub sancțiunea decăderii.

Cererea de anulare a accesoriilor depusă de contribuabili în condițiile prezentei ordonanțe de urgență se soluționează prin decizie de anulare a accesoriilor sau, după caz, decizie de respingere a cererii de anulare a accesoriilor.

II. Anularea accesoriilor pentru debitorii care beneficiază de eșalonarea la plată:

Debitorii care la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență beneficiază de eșalonarea la plată a obligațiilor fiscale, precum și cei care obțin eșalonarea în perioada cuprinsă între data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență și data de 25 noiembrie 2024, inclusiv, pot beneficia de anularea dobânzilor, penalităților și tuturor accesoriilor în condițiile prevăzute mai sus.

Debitorii care la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență beneficiază de eșalonarea la plată a obligațiilor, precum și cei care obțin eșalonarea în perioada cuprinsă între data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență și data de 25 noiembrie 2024, inclusiv, pot beneficia, în baza cererii de anulare a dobânzilor, penalităților și a tuturor accesoriilor, depuse până la data de 25 noiembrie 2024, inclusiv, de anularea dobânzilor, penalităților și tuturor accesoriilor dacă eșalonarea la plată se finalizează până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024.

În acest caz, accesoriile incluse în ratele de eșalonare cu termene de plată după data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență și data de 25 noiembrie 2024 inclusiv, achitate odată cu plata ratei de eșalonare, se restituie potrivit dispozițiilor Legii nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare.

De reținut:
Procedura de aplicare a prevederilor privind anularea accesoriilor se aprobă prin ordin al ministrului finanțelor, la propunerea președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală, în cazul obligațiilor bugetare administrate de către organul fiscal central, în termen de maximum 15 zile de la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență.
III. Anularea accesoriilor în cazul obligațiilor datorate bugetelor locale

În cazul obligațiilor bugetare restante la data de 31 august 2024 inclusiv, datorate bugetelor locale, procedura de anulare a accesoriilor se aplică de către unitățile administrativ-teritoriale, opțional, cu condiția ca aplicarea acestor prevederi să fie stabilită prin hotărâre a consiliului local.

IV. Anularea obligațiilor fiscale în cazul debitorilor persoane fizice

Debitorii, persoane fizice, care înregistrează obligații bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv în cuantum mai mic de 5.000 lei, inclusiv, pot beneficia de:

1.    anularea unui procent de 50% din obligațiile bugetare principale, restante la data de 31 august 2024, inclusiv, în situația în care acestea sunt stinse în procent de 50% până la data depunerii cererii de anulare, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024;

2.    anularea dobânzilor, penalităților și a tuturor accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale, restante la data de 31 august 2024, inclusiv, dacă este respectată condiția de la lit. a).
Debitorii, persoane fizice, care înregistrează obligații bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv în cuantum mai mare de 5.000 lei, pot beneficia de:

1.    anularea unui procent de 25% din obligațiile bugetare principale, restante la data de 31 august 2024 inclusiv, în situația în care acestea sunt stinse în procent de 75% până la data depunerii cererii de anulare, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024;

2.    anularea dobânzilor, penalităților și a tuturor accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale, restante la data de 31 august 2024, inclusiv, dacă este respectată condiția de la lit. a).
Debitorii pentru care au fost stinse, după data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență, sumele reprezentând un procent de 50%, respectiv 25%, după caz, din obligațiile bugetare restante la data de 31 august 2024 inclusiv, precum și dobânzile, penalitățile și toate accesoriile care pot fi anulate potrivit prevederilor de mai sus, acestea se restituie potrivit dispozițiilor Codului de procedura fiscala.

data: 15-10-2024   utilizator: 81
Hotarare de validare mandat Primar
Pr-vb-sedinta afisare hot- de validare Primar.doc  (43,00 KB)  data: 11-10-2024   utilizator: 81  
Hot- validare mandat primar.pdfe  (215,79 KB)  data: 11-10-2024   utilizator: 81  
Campania „Zilnic un pas în plus pentru sănătate!”
   OMS recomandă ca adulții cu vârsta cuprinsă între 18-64 de ani să practice săptămânal cel puțin 150-300 de minute de activitate fizică aerobă de intensitate moderată, sau cel puțin 75-150 de minute de activitate fizică aerobă de intensitate viguroasă, sau o combinație echivalentă de activitate de intensitate moderată și viguroasă. De asemenea, pentru o stare de sănătate mai bună adulții ar trebui să practice activități de întărire a mușchilor, de intensitate moderată sau intensă, cu implicarea tuturor grupelor musculare majore, în două sau mai multe zile pe săptămână. 
   Pentru beneficii suplimentare pentru sănătate, ei pot crește activitatea fizică aerobă de intensitate moderată la mai mult de 300 de minute sau pe cea viguroasă la mai mult de 150 de minute sau o combinație echivalentă de activitate fizică de intensitate moderată și viguroasă pe parcursul săptămânii.

comunicat de presa.doc  (121,00 KB)  data: 02-09-2024   utilizator: 1  
zilnic un pas in plus pentru sanatate.pdf  (159,63 KB)  data: 02-09-2024   utilizator: 1  
ghid preventie.pdf  (211,17 KB)  data: 02-09-2024   utilizator: 1  
beneficii activitati fizice la adulti.pdf  (611,95 KB)  data: 02-09-2024   utilizator: 1  
beneficii activitati fizice la tineri.pdf  (784,63 KB)  data: 02-09-2024   utilizator: 1  
beneficii activitati fizice la copii.pdf  (978,28 KB)  data: 02-09-2024   utilizator: 1  
ANUNȚ În atenția cetățenilor comunei General Berthelot
Vă informăm că în data de 27.08.2024 începând cu ora 20:00, pe raza comunei se vor efectua lucrări de dezinsecție pentru țânțari, împotriva virusului West Nile.
Vă sfătuim să evitați deplasările în aer liber și să supravegheați copiii și animalele să nu intre în contact diorect cu substanțele timp de 4 ore.
data: 26-08-2024   utilizator: 81
Ghidul autorităţilor publice pentru accesul publicului la informaţia de mediu
Informația de mediu poate fi solicitată de orice persoană fizică sau juridică, iar în conformitate cu reglementările de la nivel național și cu practica în domeniu, de orice organizație, asociație sau grupurile acestora, inclusiv entitățile lipsite de personalitate juridică, fără a fi necesar să justifice sau să demonstreze un interes specific. Accesul la informația de mediu trebuie asigurată categoriilor de persoane enumerate anterior, indiferent de cetățenie, naționalitate, domiciliu sau rezidență.


Ghidul autorităţilor publice pentru accesul publicului la informaţia de mediu


Ordinul ministrului mediului, apelor şi pădurilor nr. 1608/2024 privind aprobarea Ghidului autorităţilor publice pentru accesul publicului la informaţia de mediu
data: 25-08-2024   utilizator: 1
În atenția operatorilor economici - modificări legislative - sistemul de garanţie-returnare
Prin prezenta vă aducem la cunoștință urmatoarele modificări legislative conform HG 1074/2021 privind stabilirea sistemului de garanție returnare pentru ambalaje primare nereutilizabile, republicată cu  modificările și  completările ulterioare.

https://returosgr.ro/documente-comercianti
 

modificari_legislative_sistemul_de_garantie_returnare.doc  (110,50 KB)  data: 12-08-2024   utilizator: 1  
PROGRAM PILOT DE IMPLICARE A PUBLICULUI ÎN ACTIVITATEA DE ERADICARE / CONTROL A UNOR SPECII INVAZIVE
Scopul programului este de a preveni răspândirea speciilor invazive și de a obține pe termen lung suport din partea comunităților locale prin informare, educare și implicare permanentă, și deasemenea încurajarea participării voluntare în managementul, monitorizarea, controlul și prevenirea speciilor invazive.

ghid privind gestionarea speciei invazive AMBROZIA

poster - Program pilot de implicare a publicului în activitatea de eradicare/ control a unor specii invazive
data: 07-08-2024   utilizator: 1
RAPORT PRIVIND ACTIVITATEA DE PROTECȚIE ȘI PROMOVARE A DREPTURILOR PERSOANELOR CU HANDICAP PE SEMESTRUL I AL ANULUI 2024 ȘI A ALTOR ACTIVITĂȚI DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ
RAPORT SEM- I- 2024.pdf  (77,31 KB)  data: 11-07-2024   utilizator: 81  
Anunt examen de promovare
Anunt examen de promovare.docx  (269,36 KB)  data: 14-06-2024   utilizator: 81  
PV selectie dosare -2-.pdf  (35,88 KB)  data: 24-06-2024   utilizator: 81  
Rezultat examen de promovare.pdf  (165,37 KB)  data: 16-07-2024   utilizator: 81  
Rezultat Alegeri locale
Alegeri locale P si CL 2024.pdf  (2,00 MB)  data: 10-06-2024   utilizator: 81  
PV afișare oferte de vânzare teren extravilan
PV afisare oferte 03-06-2024.pdf  (243,49 KB)  data: 03-06-2024   utilizator: 81  
40-35.pdf  (8,77 MB)  data: 03-06-2024   utilizator: 81  
40-36.pdf  (8,49 MB)  data: 03-06-2024   utilizator: 81  
40-39.pdf  (8,49 MB)  data: 03-06-2024   utilizator: 81  
40-46.pdf  (8,54 MB)  data: 03-06-2024   utilizator: 81  
40-47.pdf  (8,60 MB)  data: 03-06-2024   utilizator: 81  
40-37.pdf  (8,82 MB)  data: 03-06-2024   utilizator: 81  
40-38.pdf  (8,85 MB)  data: 03-06-2024   utilizator: 81  
40-50.pdf  (8,81 MB)  data: 03-06-2024   utilizator: 81  
40-45.pdf  (8,85 MB)  data: 03-06-2024   utilizator: 81  
40-51.pdf  (8,64 MB)  data: 03-06-2024   utilizator: 81  
40-42.pdf  (8,55 MB)  data: 03-06-2024   utilizator: 81  
40-40.pdf  (10,53 MB)  data: 03-06-2024   utilizator: 81  
40-41.pdf  (10,53 MB)  data: 03-06-2024   utilizator: 81  
40-43.pdf  (8,86 MB)  data: 03-06-2024   utilizator: 81  
40-44.pdf  (8,68 MB)  data: 03-06-2024   utilizator: 81  
40-48.pdf  (10,58 MB)  data: 03-06-2024   utilizator: 81  
40-49.pdf  (10,53 MB)  data: 03-06-2024   utilizator: 81  
Anunt privind finantare sportiva nerambursabila
Comuna General Berthelot, invită persoanele fizice şi juridice fără scop patrimonial, respectiv asociaţiile şi fundaţiile constituite conform legii care îndeplinesc condiţiile prevăzute de Legea nr. 350/2005, să depună ofertă în scopul atribuirii contractelor de finanţare nerambursabilă, pentru domeniul sport. 1. Procedura aplicată pentru atribuirea contractelor de finanţare nerambursabilă a proiectelor din domeniul sport, este prevăzută de art. 6 din Legea nr. 350/2005, privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general. 2. Sursa de finanţare a contractului şi valoarea: bugetul local, 10.000 lei pentru pe domeniul sport. 3. Durata proiectelor: decembrie 2024. 4. Data limită pentru depunerea propunerilor de proiect:17.06.2024 ora 13:00. 5. Accelerarea procedurii de selecție, în conformitate cu art. 20 alin.(2) din Legea nr. 350 din 2 decembrie 2005 privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes general se datorează necesității de demarare cât mai urgentă a proiectelor care urmează a fi depuse, pentru a facilita accesul solicitanților la fondurile alocate pentru finanțări nerambursabile și finalizarea acestora până la sfârșitul anului 2024. 6. Adresa la care trebuie depuse propunerile de proiect: Comuna General Berthelot, nr. 30, Jud. Hunedoara, cod fiscal 5453835, tel. 0254770531. 7. Selecţia şi evaluarea proiectelor în vederea obţinerii finanţării nerambursabile se va face de către comisia de evaluare, în perioada 18.06.2024 - 25.06.2024.
Publicat în Monitorul Oficial partea a VI-a în data de 31.05.2024, nr. 2/258737
data: 03-06-2024   utilizator: 81
PV rezultat concurs
PV rezultat interviu.pdf  (71,84 KB)  data: 30-05-2024   utilizator: 81  
PV rezultat final.pdf  (100,14 KB)  data: 30-05-2024   utilizator: 81  
PV rezultat proba scrisa.pdf  (91,65 KB)  data: 30-05-2024   utilizator: 81  
PV rezultat selectie dosare concurs
PV selectie dosare.pdf  (51,94 KB)  data: 29-05-2024   utilizator: 81  
Componența birourilor secțiilor de votare din comuna General Berthelot, județul Hunedoara
presedinte sectie de votare 365.pdf  (56,27 KB)  data: 22-05-2024   utilizator: 1  
completare cu reprezentanti politici.pdf  (148,26 KB)  data: 22-05-2024   utilizator: 1  
Președinții și locțiitorii secțiilor de votare
presedinti si loctiitori sectii de votare.pdf  (22,94 KB)  data: 21-05-2024   utilizator: 1  
!!!Comunicat - termen trimitere propuneri pentru completare birouri sectii de votare - 21 mai 2024 - ora 23.59
!!!Comunicat - termen trimitere propuneri - 21 mai 2024 - ora 23-59.pdf  (30,00 KB)  data: 20-05-2024   utilizator: 1  
Informare PV tragere la sort ordine pe buletinele de vot
SKM_C250i24051015160.pdf  (317,17 KB)  data: 10-05-2024   utilizator: 81  
Informare candidati
SKM_C250i24050817310.pdf  (40,63 KB)  data: 08-05-2024   utilizator: 81  
PV nr. 51 si 52
SKM_C250i24050817220.pdf  (292,17 KB)  data: 08-05-2024   utilizator: 81  
Hot. nr. 9 si propunere candidaturi AUR
Hot- nr- 9 si propunere candidaturi AUR.pdf  (330,74 KB)  data: 30-04-2024   utilizator: 81  
Informare
Lista candidati PSD.pdf  (323,99 KB)  data: 26-04-2024   utilizator: 81  
Hot- 4-5.pdf  (234,63 KB)  data: 26-04-2024   utilizator: 81  
Anunt de participare
Comuna General Berthelot, invită persoanele fizice şi juridice fără scop patrimonial, respectiv asociaţiile şi fundaţiile constituite conform legii care îndeplinesc condiţiile prevăzute de Legea nr. 350/2005, să depună ofertă în scopul atribuirii contractelor de finanţare nerambursabilă, pentru domeniul sport. 
1. Procedura aplicată pentru atribuirea contractelor de finanţare nerambursabilă a proiectelor din domeniul sport, este prevăzută de art. 6 din Legea nr. 350/2005, privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general. 
2. Sursa de finanţare a contractului şi valoarea: bugetul local, 10.000 lei pentru pe domeniul sport. 
3. Durata proiectelor: decembrie 2024. 
4. Data limită pentru depunerea propunerilor de proiect:10.05.2023 ora 12:00 
5. Accelerarea procedurii de selecție, în conformitate cu art. 20 alin.(2) din Legea nr.350 din 2 decembrie 2005 privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes general se datorează necesității de demarare cât mai urgentă a proiectelor care urmează a fi depuse, pentru a facilita accesul solicitanților la fondurile alocate pentru finanțări nerambursabile și finalizarea acestora până la sfârșitul anului 2024. 
6. Adresa la care trebuie depuse propunerile de proiect: Comuna General Berthelot, nr. 30, Jud. Hunedoara, cod fiscal 5453835, tel. 0254770531. 
7. Selecţia şi evaluarea proiectelor în vederea obţinerii finanţării nerambursabile se va face de către comisia de evaluare, în perioada 13.05.2024- 15.05.2024.
 
Prezentul anunț a fost publicat în Monitorul Oficial partea a-VI-a la nr. 2/ 257844/25.04.2024
data: 25-04-2024   utilizator: 81
Informare - Hot. nr. 3
pdf24_images_merged -5-.pdf  (545,29 KB)  data: 24-04-2024   utilizator: 81  
Lista candidati PNL.pdf  (224,68 KB)  data: 24-04-2024   utilizator: 81  
Documente necesare pentru candidatură
hoararea 7 privind documentele pe care trebuie să le contina dosarele de candidatura .pdf  (725,12 KB)  data: 15-04-2024   utilizator: 81  
Informare candidati
adresa Enel -2-.pdf  (492,74 KB)  data: 29-03-2024   utilizator: 81  
Anunț public
Prin prezenta vă aducem la cunoștiință publică, că în data de 04.03.2024 a fost aprobata de către Consiliul Local al comunei General Berthelot Hotărârea nr. 19/2024 privind aprobarea Strategiei de dezvoltare a serviciilor sociale pentru perioada 2024-2029, la nivelul comunei General Berthelot

HCL 19.pdf  (2,32 MB)  data: 11-03-2024   utilizator: 81  
În conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, Primăria comunei General Berthelot, supune dezbaterii publice următorul proiect de act normativ:
Proiectul de hotărâre privind aprobarea cuantumului cotizației anuale a comunei General Berthelot și a tarifului de capturare a câinilor fără stăpâni, la Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Serviciul Județean pentru Ocrotirea Animalelor fără Stăpân”.

             Expunerea de motive şi proiectul de hotărâre pot fi consultate pe site-ul instituției www.primariaberthelot.ro – secțiunea ,,Anunțuri, comunicate – Dezbateri Publice,, precum și  la Secretarul General al Comunei General Berthelot,  unde pot fi depuse şi eventualele sugestii şi recomandări.
 Cei interesaţi îşi pot depune propunerile, sugestiile sau opiniile cu privire la proiectul de act normativ supus dezbaterii publice la Secretarul General al Comunei General Berthelot sau prin email, la adresa de email berthelot2004@yahoo.com până la data de 08.04.2024, ora 09:00.
                În data de 08.04.2024, începând cu orele 09:30 va avea loc dezbaterea publică a proiectului de act normativ în sala de şedinţe a Consiliului local, definitivându-se versiunea finală a actului normativ, ce va fi supus aprobării Consiliului local al comunei General Berthelot în şedinţa ordinară care va avea loc în luna aprilie 2024.

HOT- PROIECT 20 cotizatie si tarif ADI Serv- jud- ocrotirea animalelor fără stapan.doc  (202,50 KB)  data: 06-03-2024   utilizator: 81  
INFORMARE OUG195/2005 ŞI MODIFICĂRI ADUSE DE OUG 38/2022
Conform OUG195/2005 privind protecţia mediului  vă aducem la cunoştinţă urmatoarele:
Art. 96 (1)Constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 6500 lei (RON) la 7000 lei (RON) pentru persoane fizice, şi de la 25000 lei (RON) la 30000 lei (RON) pentru persoane juridice, încălcarea următoarei prevederi legale:
 - obligaţia proprietarilor şi deţinătorilor de terenuri cu titlu sau fără titlu, de a nu arde miriştile, stuful, tufărişurile sau vegetaţia ierboasă, fără acceptul autorităţii competente pentru protecţia mediului şi fără informarea în prealabil a serviciilor publice comunitare pentru situaţii de urgenţă;

informareOUG195.pdf  (148,27 KB)  data: 01-03-2024   utilizator: 1  
Anunț public
În data de 28.02.2024 la nivelul UAT GENERAL BERTHELOT se va desfășurara exercițiului de alarmare publică - ,,Miercurea Sirenelor,, ,în intervalul orar 10:00-11:00.
Va multumim! 
data: 26-02-2024   utilizator: 81
În conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, Primăria comunei General Berthelot, supune dezbaterii publice următorul proiect de act normativ:
„Proiectul de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli al Regiei Publice Locale
Ocolul Silvic Valea Haţegului, pe anul 2024, pentru comuna General Berthelot”.

             Expunerea de motive şi proiectul de hotărâre pot fi consultate pe site-ul instituției www.primariaberthelot.ro – secțiunea ,,Anunțuri, comunicate – Dezbateri Publice,, precum și  la Secretarul General al Comunei General Berthelot,  unde pot fi depuse şi eventualele sugestii şi recomandări.
 Cei interesaţi îşi pot depune propunerile, sugestiile sau opiniile cu privire la proiectul de act normativ supus dezbaterii publice la Secretarul General al Comunei General Berthelot sau prin email, la adresa de email berthelot2004@yahoo.com până la data de 29.02.2024, ora 09:00.
                În data de 29.02.2024, începând cu orele 12:00 va avea loc dezbaterea publică a proiectului de act normativ în sala de şedinţe a Consiliului local, definitivându-se versiunea finală a actului normativ, ce va fi supus aprobării Consiliului local al comunei General Berthelot în şedinţa ordinară care va avea loc în luna martie 2024.

HOT- PROIECT 17 buget OS Valea Hategului -2024.pdf  (246,80 KB)  data: 16-02-2024   utilizator: 81  
Anexa la PHCL 17.pdf  (839,90 KB)  data: 16-02-2024   utilizator: 81  
În conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, Primăria comunei General Berthelot, supune dezbaterii publice următorul proiect de act normativ:
„Proiectul de hotărâre privind aprobarea execuției bugetului de venituri și cheltuieli al Regiei Publice Locale Ocolul Silvic Valea Haţegului, pentru anul 2023”.
             Expunerea de motive şi proiectul de hotărâre pot fi consultate pe site-ul instituției www.primariaberthelot.ro – secțiunea ,,Anunțuri, comunicate – Dezbateri Publice,, precum și  la Secretarul General al Comunei General Berthelot,  unde pot fi depuse şi eventualele sugestii şi recomandări.
 Cei interesaţi îşi pot depune propunerile, sugestiile sau opiniile cu privire la proiectul de act normativ supus dezbaterii publice la Secretarul General al Comunei General Berthelot sau prin email, la adresa de email berthelot2004@yahoo.com până la data de 29.02.2024, ora 09:00.
                În data de 29.02.2024, începând cu orele 11:30 va avea loc dezbaterea publică a proiectului de act normativ în sala de şedinţe a Consiliului local, definitivându-se versiunea finală a actului normativ, ce va fi supus aprobării Consiliului local al comunei General Berthelot în şedinţa ordinară care va avea loc în luna martie 2024.

HOT- PROIECT 16 execuţie bugetară OS Valea Hategului 2023.pdf  (203,65 KB)  data: 16-02-2024   utilizator: 81  
Anexa la PHCL 16.pdf  (945,23 KB)  data: 16-02-2024   utilizator: 81  
În conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, Primăria comunei General Berthelot, supune dezbaterii publice următorul proiect de act normativ:
„Proiectul de hotărâre privind aprobarea listei prețurilor de pornire minimale la licitații pe specii si sortimente propuse pentru anul 2024”.
             Expunerea de motive şi proiectul de hotărâre pot fi consultate pe site-ul instituției www.primariaberthelot.ro – secțiunea ,,Anunțuri, comunicate – Dezbateri Publice,, precum și  la Secretarul General al Comunei General Berthelot,  unde pot fi depuse şi eventualele sugestii şi recomandări.
 Cei interesaţi îşi pot depune propunerile, sugestiile sau opiniile cu privire la proiectul de act normativ supus dezbaterii publice la Secretarul General al Comunei General Berthelot sau prin email, la adresa de email berthelot2004@yahoo.com până la data de 29.02.2024, ora 09:00.
                În data de 29.02.2024, începând cu orele 11:00 va avea loc dezbaterea publică a proiectului de act normativ în sala de şedinţe a Consiliului local, definitivându-se versiunea finală a actului normativ, ce va fi supus aprobării Consiliului local al comunei General Berthelot în şedinţa ordinară care va avea loc în luna martie 2024.

HOT- PROIECT 15 privind aprobarea listei prețurilor de pornire minimale la licitații pe specii si sortimente propuse pentru anul 2024.pdf  (267,45 KB)  data: 02-02-2024   utilizator: 81  
Anexa la PHCL 15.pdf  (849,98 KB)  data: 02-02-2024   utilizator: 81  
În conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, Primăria comunei General Berthelot, supune dezbaterii publice următorul proiect de act normativ:
„Proiectul de hotărâre privind aprobarea Strategiei de dezvoltare a serviciilor socialepentru perioada 2024-2029, la nivelul comunei General Berthelot”.

            Expunerea de motive şi proiectul de hotărâre pot fi consultate pe site-ul instituției www.primariaberthelot.ro – secțiunea ,,Anunțuri, comunicate – Dezbateri Publice,, precum și  la Secretarul General al Comunei General Berthelot,  unde pot fi depuse şi eventualele sugestii şi recomandări.
Cei interesaţi îşi pot depune propunerile, sugestiile sau opiniile cu privire la proiectul de act normativ supus dezbaterii publice la Secretarul General al Comunei General Berthelot sau prin email, la adresa de email berthelot2004@yahoo.com până la data de 29.02.2024, ora 09:00.
                În data de 29.02.2024, începând cu orele 10:00 va avea loc dezbaterea publică a proiectului de act normativ în sala de şedinţe a Consiliului local, definitivându-se versiunea finală a actului normativ, ce va fi supus aprobării Consiliului local al comunei General Berthelot în şedinţa ordinară care va avea loc în luna martie 2024.

HOT- PROIECT 12 SRATEGIE servicii sociale.pdf  (432,89 KB)  data: 02-02-2024   utilizator: 81  
În conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, Primăria comunei General Berthelot, supune dezbaterii publice următorul proiect de act normativ:
„Proiectul de hotărâre privind aprobarea  programului anual al achizitiilor publice pentru anul 2024, la nivelul autorităţii contractante Comuna General Berthelot”.
            Expunerea de motive şi proiectul de hotărâre pot fi consultate pe site-ul instituției www.primariaberthelot.ro – secțiunea ,,Anunțuri, comunicate – Dezbateri Publice,, precum și  la Secretarul General al Comunei General Berthelot,  unde pot fi depuse şi eventualele sugestii şi recomandări.
Cei interesaţi îşi pot depune propunerile, sugestiile sau opiniile cu privire la proiectul de act normativ supus dezbaterii publice la Secretarul General al Comunei General Berthelot sau prin email, la adresa de email berthelot2004@yahoo.com până la data de 29.02.2024, ora 09:00.
                În data de 29.02.2024, începând cu orele 09:30 va avea loc dezbaterea publică a proiectului de act normativ în sala de şedinţe a Consiliului local, definitivându-se versiunea finală a actului normativ, ce va fi supus aprobării Consiliului local al comunei General Berthelot în şedinţa ordinară care va avea loc în luna martie 2024.

HOT- PROIECT 10 proiect program anual investitii 2024.pdf  (508,08 KB)  data: 02-02-2024   utilizator: 81  
Anunț Nr. 20/1/12.01.2024
 
            În conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, Primăria comunei General Berthelot, supune dezbaterii publice următorul proiect de act normativ:
„Proiectul de hotărâre privind adoptarea bugetului local de venituri si cheltuieli al comunei General Berthelot, pentru anul 2024”.

            Expunerea de motive şi proiectul de hotărâre pot fi consultate pe site-ul instituției www.primariaberthelot.ro – secțiunea ,,Anunțuri, comunicate,, precum și  la Secretarul General al Comunei General Berthelot,  unde pot fi depuse şi eventualele sugestii şi recomandări.
Cei interesaţi îşi pot depune propunerile, sugestiile sau opiniile cu privire la proiectul de act normativ supus dezbaterii publice la Secretarul General al Comunei General Berthelot sau prin email, la adresa de email berthelot2004@yahoo.com până la data de 29.01.2024, ora 10,00.
                În data de 29.01.2024, începând cu orele 10,30 va avea loc dezbaterea publică a proiectului de act normativ în sala de şedinţe a Consiliului local, definitivându-se versiunea finală a actului normativ, ce va fi supus aprobării Consiliului local al comunei General Berthelot în şedinţa ordinară care va avea loc în luna februarie 2024.
 
General Berthelot  la   12.01.2024
 


anexa 1 venituri buget 2024.pdf  (170,58 KB)  data: 12-01-2024   utilizator: 81  
anexa 2 cheltuieli buget 2024.pdf  (186,88 KB)  data: 12-01-2024   utilizator: 81  
Anexa 3 lista investitii BUGET 2024.pdf  (174,77 KB)  data: 12-01-2024   utilizator: 81  
HOT- PROIECT 3 ADOPTARE BUGET 2024.pdf  (307,36 KB)  data: 12-01-2024   utilizator: 81  
Anunt de participare
Comuna General Berthelot, invită persoanele fizice şi juridice fără scop patrimonial, respectiv 
asociaţiile şi fundaţiile constituite conform legii care îndeplinesc condiţiile prevăzute de Legea nr. 350/2005, să depună ofertă în scopul atribuirii contractelor de finanţare nerambursabilă, pentru domeniul sport. 
1. Procedura aplicată pentru atribuirea contractelor de finanţare nerambursabilă a proiectelor din domeniul sport, este prevăzută de art. 6 din Legea nr. 350/2005, privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general. 
2. Sursa de finanţare a contractului şi valoarea: bugetul local, 10.000 lei pentru pe domeniul sport. 
3. Durata proiectelor: decembrie 2023. 
4. Data limită pentru depunerea propunerilor de proiect:11.09.2023 ora 15:00 
5. Accelerarea procedurii de selecție, în conformitate cu art. 20 alin.(2) din Legea nr.350 din 2 decembrie 2005 privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes general se datorează necesității de demarare cât mai urgentă a proiectelor care urmează a fi depuse, pentru a facilita accesul solicitanților la fondurile alocate pentru finanțări nerambursabile și finalizarea acestora până la sfârșitul anului 2023. 
6. Adresa la care trebuie depuse propunerile de proiect: Comuna General Berthelot, nr. 30, Jud. Hunedoara, cod fiscal 5453835, tel. 0254770531. 7. Selecţia şi evaluarea proiectelor în vederea obţinerii finanţării nerambursabile se va face de către comisia de evaluare, în perioada 12.09.2023- 15.09.2023.

Prezentul anunț a fost publicat în Monitorul Oficial partea a-VI-a la nr. 2/251.943/25.08.2023
data: 25-08-2023   utilizator: 81
Program anual propriu pentru acordarea de finanţări nerambursabile
        Comuna General Berthelot face cunoscut Programul anual al finanţărilor nerambursabile de la bugetul propriu pentru activități nonprofit pentru domeniul sport, pentru anul 2023 în condițiile prevăzute de Legea nr. 350/2005. Suma alocată în conformitate cu prevederile H.C.L. nr.10 din 27.01.2023 privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli al comunei General Berthelot pe anul 2023, este de 10.000 lei.

data: 24-08-2023   utilizator: 81
Reportajul publicat în cotidianul ,,Făclia” despre cea de-a doua ediție a Școlii de vară ,,Sub semnul istoriei” desfășurate la Centrul pentru Dezvoltare Durabilă Țara Hațegului-Retezat al Academiei Române
O admirabilă lecție de istorie, cu informații obținute în urma unor sistematice cercetări științifice de documente aflate în arhivele din țară și din străinătate, și cu referințe inedite despre leagănul etnicității noastre - Țara Hațegulu -, a fost susținută de prestigiosul istoric dr. Ioan Aurel Pop, Președintele Academiei Române, marți, 1 august, la Centrul pentru Dezvoltate Durabilă ”Ţara Hațegului-Retezat” al Academiei Romane din localitatea General Berthelot (Hunedoara). Evenimentul organizat de directorul Institutului de Istorie ”George Barițiu” din Cluj-Napoca,  prof. univ. dr. Ioan Bolovan, în cadrul programului ”Academia Română în dialog cu tinerii” a reunit zece elevi sârguincioși care au obținut, prin concurs, Bursele de Merit acordate de Academia Română pentru anul școlar 2023-2024, cunoscuți membri ai Înaltului For de Știință și Cultură al Țării, reprezentanți ai administrației județene și locale, profesori, artiști, jurnaliști.   


reportaj academie.docx  (3,87 MB)  data: 24-08-2023   utilizator: 1  
Anunţurile expirate se regăsesc la: Arhiva anunţuri/comunicate