Viceprimar, SCOROBETE ION

SCOROBETE ION, Viceprimar

SCOROBETE ION
viceprimarul comunei General Berthelot

Studii: pădurar; Şcoală profesională; 
Formaţiunea politică: PNL

Viceprimar la al 5-lea mandat (vârsta: 61 de ani)

 
Anunţuri sau comunicate publicate recent pe prima pagină
 
Toate anunţurile de actualitate sunt la: Anunţuri/comunicate
Anunț de interes public
             Începând cu data de 01.11.2025, Primăria Comunei General Berthelot, informează cetățenii comunei, că pot depune cereri pentru acordarea ajutorului de încălzire și a suplimentului pentru energie pentru sezonul rece 2025- 2026, conform prevederilor Legii 226/2021 privind stabilirea măsurilor de protecție socială și a H.G. nr. 1073/2021, pentru aprobareaNormelor metodologice de aplicare a prevedrilor Legii nr. 226/2021. Ajutoarele pentru încălzirea locuinței pot fi solicitate pentru perioada noiembrie 2025- martie 2026, iar suplimentele pentru energie pentru perioada noiembrie 2025-octombrie 2026.
            Ajutoarele se acordă pe bază cerere însoţită de actele doveditoare privind componenţa familiei, veniturile acesteia și sistemul de încălzire utilizat.
              Cererile se depun la sediul Primăriei comunei General Berthelot de luni până vineri între orele 09-13.
            Documentele necesare pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței sunt:
- Cerere/declarație pe proprie răspundere [ model formular ];
- Copie și original, Act proprietate/Adeverință de la Registrul agricol cu titularul locuinței și membrii familiei, suprafața de teren , număr animale și familii de albine sau acte de proprietate a locuinței, acolo unde este cazul (contract vânzare-cumpărare cu clauza de întreținere/certificat de moștenitor/hotărâre judecătorească de dobândire a locuinței/autorizație de construcție și proces verbal de recepție/acordul proprietarului);
- Copie și original, acte de identitate, pentru membrii familiei peste 14 ani;
- Copie și original, certificat căcători/deces, Hotărâre judecătorească de divorț;
- Copie și original certificat de naștere copii sub 14 ani;
 -Taloane de pensie;
 -Taloane de alocație;
- Adeverințe elev/student;
- Adeverințe salariat – salariul net pe luna anterioară depunerii cererii, sau adeverință de la AJOFM pentru șomeri;
- Adeverințe de venit de la Administrația financiară Hațeg – pentru veniturile din activități independente;
- Extras de cont (pentru toate conturile și depozitele bancare deținute a cărei sumă totală să nu depășească de 3 ori valoarea câștigului salarial mediu brut prevăzut de Legea asigurărilor sociale de stat;
- Adeverință Patrimven Primărie
- Certificat fiscal de la impozite și taxe, cu bunurile deținute, însoțit de copie a talonului autoturismului deținut.
   Venitul mediu net lunar până la care se acordă ajutorul pentru încălzirea locuinței și suplimentul pentru energie este de 1386 lei/persoană, în cazul familiei și de 2053 lei, în cazul persoanei singure.
 
        Anexa  nr. 4 la Normele metodologice
Lista bunurilor ce conduc la excluderea acordării venitului minim de incluziune     
 
A. Bunuri imobile
1. Clădiri, alte spații locative în afara locuinței de domiciliu, precum și terenuri situate în intravilan cu suprafața de peste 1.200 mp în zona urbană şi 2.500 mp în zona rurală, în afara terenurilor de împrejmuire a locuinței și a curții aferente.
 
B. Bunuri mobile
1. Mai mult de un vehicul cu o vechime mai mare de 10 ani, cu drept de circulație pe drumurile publice.
2. Autovehicul cu drept de circulație pe drumurile publice cu o vechime mai mică de 10 ani, cu excepția celor utilizate si/sau adaptate pentru transportul persoanelor cu dizabilități.
3. Șalupe, bărci cu motor, iahturi sau alte tipuri de ambarcațiuni, cu excepția celor
necesare pentru transport în cazul persoanelor care locuiesc în aria Rezervației
Biosferei Delta Dunării.
 
C. Depozite bancare
1. Cel puțin unul dintre membrii familiei deține in calitate de titular, unul sau mai multe depozite bancare, a căror sumă totală este mai mare de 3 ori față de valoarea câștigului salarial mediu brut prevăzut de Legea asigurărilor sociale de stat.
 
 
                                                             PRIMAR,   
                                                        Huzoni Marina                                                                                                                    
data: 22-10-2025   utilizator: 81
Anunț privind inchiriere imobil-teren
 
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Comuna General Berthelot, Principală, nr. 30, General Berthelot, judeţul Hunedoara, telefon 0254770531/ 0254770515, email berthelot2004@yahoo.com
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: imobil-teren, având categoria de folosință ,,neproductiv,, ,în suprafață de 11.500 mp, situat în intravilanul localității General Berthelot, județul Hunedoara, identificat prin CF nr. 65092, înscris în inventarul domeniului public al comunei General Berthelot, conform H.C.L. nr. 58/ 26.09.2025 și temeiul legal O.U.G. nr. 57/2019 privind codul administrativ.
3. Informații privind documentația de atribuire: se găsesc în caietul de sarcini.
      3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: pe bază de cerere la sediul comunei General Berthelot.
      3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul achiziții publice din cadrul comunei General Berthelot.
      3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 lei/ exemplar și se achită cu numerar la caseria instituției.
      3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificărilor: 07/11/2025, ora 14:00
4. Informații privind ofertele:
      4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 17/11/2025, ora 14:00
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: la sediu comunei General Berthelot, loc. General
Berthelot, str. Principală, nr.30, jud. Hunedoara.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: oferta se depune într-un singur 
exemplar, în două plicuri sigilate, unul interior și unul exterior.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 19/11/2025, ora 10:30, la sediu comunei General Berthelot, str. Principală, loc. General Berthelot, nr.30, jud. Hunedoara.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Judecătoria Hațeg, Hateg, str.Mihai Viteazu nr.9, judeţ Hunedoara, Tel: 0254 770.922,Fax: 0254 777.285 email:judecatoria.hateg@just.ro, e-mail:jud-hateg-reg@just.ro.
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 22/10/2025
 

data: 22-10-2025   utilizator: 81
Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene/Direcția de Implementare Măsuri Sociale: „Sprijin pentru cuplurile mamă – nou-născut defavorizate” - Proiect cofinațat din Fondul Social European prin Programul Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027
Obiectivul general al proiectului: Obiectivul vizat este reducerea riscului de
abandon al nou-născuţilor proveniţi din familii defavorizate şi creșterea calității vieții acestora prin acordarea de sprijin material pentru nou-născuţi pe bază de tichete sociale pe suport electronic.

Sprijin pentru cuplurile mama-nou-nascut defavorizate.pdf  (173,46 KB)  data: 09-10-2025   utilizator: 1  
INFORMARE TRICHINELOZĂ
INFORMARE TRICHINELOZĂ


20251009085555253.pdf  (1,35 MB)  data: 09-10-2025   utilizator: 81  
ANUNȚ DE INTERES PUBLIC
                                                                                                           ANUNȚ DE INTERES PUBLIC   
                                                                                                    PRIVIND ÎNCEPEREA LUCRĂRILOR

Primăria Comunei General Berthelot, anunță cetățenii comunei, că în data de 26.09.2025 s-a emis ordinul de începere a lucrărilor privind „Înfințare parc fotovoltaic, în localitatea General Berthelot, Județul Hunedoara”.

Vă mulțumim pentru înțelegere și spiritul civic!

Cu stimă,

PRIMAR,
HUZONI MARINA

data: 08-10-2025   utilizator: 81
 
Toate anunţurile de actualitate sunt la: Anunţuri/comunicate