1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Comuna General Berthelot, Principală, nr. 30, General Berthelot, judeţul Hunedoara, telefon 0254770531/ 0254770515, email berthelot2004@yahoo.com
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: imobil-teren, având categoria de folosință ,,neproductiv,, ,în suprafață de 11.500 mp, situat în intravilanul localității General Berthelot, județul Hunedoara, identificat prin CF nr. 65092, înscris în inventarul domeniului public al comunei General Berthelot, conform H.C.L. nr. 58/ 26.09.2025 și temeiul legal O.U.G. nr. 57/2019 privind codul administrativ.
3. Informații privind documentația de atribuire: se găsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: pe bază de cerere la sediul comunei General Berthelot.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul achiziții publice din cadrul comunei General Berthelot.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 lei/ exemplar și se achită cu numerar la caseria instituției.
3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificărilor: 07/11/2025, ora 14:00
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 17/11/2025, ora 14:00
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: la sediu comunei General Berthelot, loc. General
Berthelot, str. Principală, nr.30, jud. Hunedoara.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: oferta se depune într-un singur
exemplar, în două plicuri sigilate, unul interior și unul exterior.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 19/11/2025, ora 10:30, la sediu comunei General Berthelot, str. Principală, loc. General Berthelot, nr.30, jud. Hunedoara.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Judecătoria Hațeg, Hateg, str.Mihai Viteazu nr.9, judeţ Hunedoara, Tel: 0254 770.922,Fax: 0254 777.285 email:judecatoria.hateg@just.ro, e-mail:jud-hateg-reg@just.ro.
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 22/10/2025
data: 22-10-2025 utilizator: 81